Cu ce va putem ajuta?

+40 332 228 128

(9:00–15:00)

Meniu

Întrebări frecvente

Comanda mea

Nu mi-a sosit confirmarea comenzii, cum procedez?

Confirmarea comenzii dvs. poate dura ceva timp. Dacă nu ați primit confirmarea în ziua plasării comenzii, contactați-ne. Dacă trimiterea comenzii s-a realizat cu succes, monitorul va afișa „Excelent, comanda dvs. a fost trimisă :)” precum și rezumatul detaliilor dvs. de contact pentru verificare.

Când îmi veți expedia comanda? Care este durata de livrare?

În previzualizarea mărfii, aveți la fiecare variantă opțiunea de a da clic pe linkul "Când primesc marfa", unde precizăm data estimată de livrare a mărfii către dvs. prin toate modalitățile de transport disponibile. Pentru mai multe informații despre disponibilitatea și livrarea mărfurilor, consultați secțiunea Disponibilitatea mărfurilor.

Comanda conține informații incorecte (am greșit e-mailul, telefonul, modalitatea de plată, numărul de bucăți, culoarea), cum procedez?

Înainte de a plasa comanda, recomandăm să verificați încă o dată cu atenție toate informațiile și opțiunile. Dacă totuși descoperiți o eroare după ce ați expediat comanda, nu intrați în panică, ci contactați-ne cât mai repede. Vom rezolva problema împreună.

 

Sortimentul de produse

Va arăta culoarea comandată de mine la fel ca produsul din imaginea de la e-shop?

Având în vedere că fiecare ochi percepe culoarea diferit, este posibil ca în realitate nuanța produsului comandat să difere față de fotografie. Culorile pot fi, de asemenea, distorsionate de tehnologie – depinde de setările camerei în momentul fotografierii, precum și de setările de culoare ale monitorului dvs.

Unde găsesc informațiile privind dimensiunea valizei?

Dimensiunile bagajului se găsesc în tabelul centralizator „Parametri”, care se află în dreapta descrierii produselor. Daca dimensiunile produsului nu sunt listate, înseamnă ca nu le avem la dispoziție deoarece producătorul nu le specifică.

Dimensiunile trolerelor includ roțile/mânerele?

Dacă nu se specifică altfel (de exemplu, în câmpul „Dimensiuni interne” din tabelul Parametri), componentele proeminente (roți, mânere) sunt incluse și în dimensiunile bagajului. Dimensiunile valizelor sunt de obicei cele maxime.

Care valize sunt mai rezistente, cele textile sau cele tip carcasă?

Valizele tip carcasă, mai ales cele din policarbonat, sunt mult mai rezistente decât cele textile. Un alt avantaj este acela că, pe vreme ploioasă, o carcasă nu se îmbibă cu apă la fel ca un material textil. Pentru mai multe informații, consultați articolul despre materialele din care sunt realizate valizele de călătorie.

Care material de valiză este cel mai ușor/rezistent?

Categoric, cel mai ușor și mai rezistent material pentru valize este policarbonatul, care este totodată și elastic.

 

Returnarea mărfurilor, reclamații

Doresc să returnez/schimb un produs cumpărat și nefolosit. Cum procedez?

Dacă produsul nu corespund concepției dvs., îl puteți desigur returna. În acest caz, trimiteți-l înapoi la adresa noastră Packeta România S.R.L., Bagalio, Drumul Osiei 53–55, 062395 București. Trimiteți împreună cu produsul și o copie a facturii, precum și formularul Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare completat. Dacă doriți să înlocuiți produsul, procedura este aceeași; trebuie doar să trimiteți informații suplimentare despre ce produse specifice și în ce număr doriți să primiți, și cum veți plăti eventualele diferențe (numerar la livrare sau prin transfer bancar).

Am constatat un defect la produsul achiziționat, care este procedura de reclamații?

Ambalați atent produsul reclamat, pentru a nu se deteriora și mai mult în timpul transportului. Trimiteți coletul împreună cu o copie a facturii (sau numărul comenzii) și o scrisoare de intenție în care descrieți defectul, la adresa Packeta România S.R.L., Bagalio, Drumul Osiei 53–55, 062395 București. Imediat ce produsul reclamat ajunge la noi, vă vom contacta și vom conveni pașii următori.

Care este durata de garanție a produselor cumpărate? 

Perioada de garanție pentru produsele achiziționate este stabilită prin lege la 24 de luni de la data achiziției. Unii producători oferă și o garanție suplimentară. Perioada de garanție pentru fiecare produs din e-shop este listată în tabelul "Parametri". Informațiile privind durata de garanție sunt disponibile și direct pe ambalajul sau pe eticheta produsului.

 

Alte întrebări

Care sunt dimensiunile permise la bagajul de cabină?

Fiecare companie aeriană își stabilește propriile condiții pentru transportul bagajului de cabină, de aceea vă recomandăm insistent ca, înainte de a cumpăra bagajele, să căutați aceste informații în condițiile de afaceri și de transport ale transportatorului cu care intenționați să zburați. Nu toate companiile aeriene respectă dimensiunile pentru bagajele de cabină oferite de IATA (Asociația Internațională a Transporturilor Aeriene). Pentru mai multe informații, consultați dimensiunile menționate de noi în acest articol despre dimensiunile bagajelor de cabină.

Dacă trolerul are patru roți, îl pot trage și pe două roți?

Nu este indicat. Când trageți trolerul cu patru roți doar pe două roți, valiza are de suferit. Roțile solicitate se uzează foarte repede și pot suferi chiar deteriorări mecanice, mai ales dacă valiza este încărcată la maxim. Dacă reclamați o valiză deteriorată în acest fel, este posibil ca reclamația dvs. să nu fie acceptată.

Am uitat codul numeric pe care l-am setat la încuietoarea valizei, cum procedez? Mai pot deschide valiza?

În acest caz, singura opțiune este să încercați toate combinațiile de numere (1000 în total). Dacă doriți să deschideți bagajul și să-l utilizați în continuare, începeți cu 0-0-0, apoi 0-0-1 și continuați până la 9-9-9. Toată operația vă ia cam o oră.

Oferiți și servicii post-garanție sau de reparații la produsele achiziționate?

Nu oferim în mod obișnuit servicii post-garanție; acestea sunt disponibile doar la anumite produse, și doar în urma unei înțelegeri prealabile.

Vindeți și piese de schimb?

Putem obține unele piese de schimb de la producători. Disponibilitatea și prețurile pieselor de schimb solicitate se pot obține direct de la departamentul nostru de reclamații, care gestionează depozitul de piese de schimb. Nu uitați să furnizați informații specifice privind piesa de schimb solicitată (marca, modelul, tipul și numărul).

Nu ați găsit răspuns la întrebarea dvs.? Scrieți-ne!

Akceptujeme karty VISA Akceptujeme karty Mastercard Akceptujeme karty Maestro Akceptujeme Google Pay