Genți și rucsacuri pentru femei Hedgren
S-a născut în 1993, la Anvers, centrul designului și al inovației. Gențile Hedgren pun accentul atât pe funcționalitate și pe utilitarism, cât și pe eleganță și pe design. Au fost și au rămas de peste 20 de ani accesorii esențiale pentru bărbații și femeile care își doresc sa arate bine la locul de muncă.
-
Hedgren Vogue Essence Dew
Prețul dvs. (cu TVA) 410,00 lei -
Hedgren Vogue S Black
Prețul dvs. (cu TVA) 320,00 lei Preț normal 400,00 lei -
Hedgren Vogue XL Sepia Brown
Prețul dvs. (cu TVA) 495,00 lei -
Hedgren Vogue XXL Black
Prețul dvs. (cu TVA) 420,00 lei Preț normal 525,00 lei -
Hedgren Vogue Essence Rattan
Prețul dvs. (cu TVA) 410,00 lei -
Hedgren Vogue XL Total Eclipse
Prețul dvs. (cu TVA) 403,70 lei Preț normal 504,62 lei -
Hedgren Vogue S Cashmere beige
Prețul dvs. (cu TVA) 400,00 lei -
Hedgren Vogue XL Black
Prețul dvs. (cu TVA) 396,00 lei Preț normal 495,00 lei -
Hedgren Metro Total Eclipse
Prețul dvs. (cu TVA) 380,00 lei Preț normal 475,00 lei -
Hedgren Metro Black
Prețul dvs. (cu TVA) 380,00 lei Preț normal 475,00 lei -
Hedgren Zoe Black
Prețul dvs. (cu TVA) 364,00 lei Preț normal 455,00 lei -
Hedgren Zoe Total eclipse
Prețul dvs. (cu TVA) 364,00 lei Preț normal 455,00 lei -
Hedgren Faith Oceanic Blue
Prețul dvs. (cu TVA) 351,73 lei -
Hedgren Faith Quilted Black
Prețul dvs. (cu TVA) 351,73 lei -
Hedgren Vogue L Olive Night
Prețul dvs. (cu TVA) 346,62 lei Preț normal 433,27 lei -
Hedgren Tube Black
Prețul dvs. (cu TVA) 328,00 lei Preț normal 410,00 lei -
Hedgren Eye M Essence Dew
Prețul dvs. (cu TVA) 328,00 lei Preț normal 410,00 lei
Cu modelele sale minimaliste și elegante, Xavier Kegels a transformat orice produs Hedgren într-un accesoriu indispensabil femeilor și bărbaților care doresc să fie în tendințe. Design atemporal, energie urbană, structuri elegante și eleganță europeană fără compromisuri. Produsele Hedgren sunt concepute pentru a rezista solicitărilor zilnice la care sunt expuși atât oamenii de afaceri cât și călătorii cu experiență.
Din Belgia, popularitatea brandului s-a extins curând în întreaga lume – din Paris la Shanghai. Deși vremurile s-au schimbat, unele valori au rămas aceleași: materialele de calitate și construcțiile robuste continuă să ofere bărbaților și femeilor în tendințe soluții inteligente, care le simplifică munca și viața de zi cu zi.