Detalii
Rucsăcel elegant de damă, cu un design pătrat, pentru mersul zilnic la servici și plimbări în oraș, echipat cu un compartiment pentru notebook de 15,4".
Veți îndrăgi imediat micuțul rucsac de damă Ava, cu două compartimente. Vă va permite să transportați confortabil lucrurile esențiale de care aveți nevoie în fiecare zi, dar designul său minimalist vă va accentua și stilul. Și se va potrivi și cu ținutele dvs. formale. Compartimentul căptușit din partea din spate are grijă de notebook-ul dvs sau de eventualele dosare cu documente în format A4. Compartimentul principal cu buzunare vă permite aranjarea clară a celorlalte obiecte, inclusiv a ustensilelor de scris, cheilor, agendei, gustării și a accesoriilor pentru laptop sau telefon mobil. O bază calitativă în timpul călătoriilor o oferă și buzunarul cu organizator RFID, buzunarul lateral pentru sticla de apă și carabina pentru chei.
- compartiment principal, închis cu fermoar bidirecțional
- compartiment căptușit în partea din spate, pentru notebook de 15,4"
- 2 buzunare frontale, cu fermoar
- organizator integrat
- carabină integrată pentru chei
- buzunar interior pentru mobil și alte obiecte mărunte
- buzunar cu fermoar și protecție RFID
- 2 buzunare laterale pentru sticla de apă sau umbrelă
- material hidrofug
Mai multe informații
Fabricant | Hedgren |
---|---|
Culoare | gri |
Capacitate | 14,43 l |
Compartiment pentru laptop | Da |
Mărime laptop | 15,4" |
Dimensiuni | 37 x 30 x 13 cm |
Greutate | 460 g |
Material | Nailon, căptușeală: poliester |
RFID protecție carduri | Da |
Garanție | 2 ani |
Recenzii
Despre brand
Cu modelele sale minimaliste și elegante, Xavier Kegels a transformat orice produs Hedgren într-un accesoriu indispensabil femeilor și bărbaților care doresc să fie în tendințe. Design atemporal, energie urbană, structuri elegante și eleganță europeană fără compromisuri. Produsele Hedgren sunt concepute pentru a rezista solicitărilor zilnice la care sunt expuși atât oamenii de afaceri cât și călătorii cu experiență.
Din Belgia, popularitatea brandului s-a extins curând în întreaga lume – din Paris la Shanghai. Deși vremurile s-au schimbat, unele valori au rămas aceleași: materialele de calitate și construcțiile robuste continuă să ofere bărbaților și femeilor în tendințe soluții inteligente, care le simplifică munca și viața de zi cu zi.