Detalii
Rucsac practic și elegant, cu o croială ergonomică, potrivit pentru elevii din clasa I.
Dacă aveți acasă un copil școlar care trebuie să țină pasul cu vremurile și are nevoie de un rucsac sofisticat, la fel ca băieții / fetele mai în vârstă, Dakine Class îl va face cu siguranță fericit. Rucsacul este de fapt o versiune simplificată a modelului popular Dakine Campus și oferă o serie de caracteristici utile. Spatele și curelele sale de umăr sunt căptușite pentru o potrivire confortabilă, în timp ce interiorul clar proiectat are grijă de organizarea perfectă a tuturor rechizitelor școlare, caietelor, manualelor și a altor lucruri esențiale.
- panou spate căptușit
- curele de umăr reglabile și căptușite
- buzunar frontal cu organizator
- buzunar lateral din plasă potrivit pentru sticla de băut
- fermoare YKK de înaltă calitate
- logo reflectorizant pentru un plus de siguranță
Mai multe informații
Fabricant | Dakine |
---|---|
Culoare | gri |
Capacitate | 25 l |
Compartiment pentru laptop | Nu |
Dimensiuni | 47 x 30 x 18 cm |
Greutate | 410 g |
Material | 100% poliester |
RFID protecție carduri | Nu |
Garanție | 2 ani |
Recenzii
Despre brand
Brandul Dakine a fost fondat în 1979 în Hawaii. Începând ca producător de huse pentru plăci de surf, șapte ani mai târziu a fost înființată prima filială nord-americană în statul Oregon, unde compania își are sediul și în prezent. Brandul Dakine a fost cel care a început să producă accesorii pentru snowboard și accesorii de modă.
În anii 1990, compania a introdus trei modele de mănuși de iarnă și un tip inovator de rucsac numit Heli Pack, care a fost primul așa-numit rucsac funcțional. În 1998, a lansat primul rucsac exclusiv pentru skateboarding. La începutul noului mileniu, Dakine a început să producă și accesorii pentru kiteboarding. Dakine oferă acum îmbrăcăminte de iarnă și de vară, accesorii și, cel mai important, legendarele rucsacuri funcționale. Calitatea și designul modern de primă clasă sunt principalele avantaje ale acestui brand american. Produsele Dakine vor fi cu siguranță pe placul fiecărui client.